آموزش ویندوز, دانستنی ها, مقالات کامپیوتری

ویندوز دیفندر Windows Defender -ویندوز ۱۰

ویندوز دیفندر Windows Defender

نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender

عملکرد نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender در ویندوز ۱۰

با نصب آنتی ویروس در  ویندوز ۱۰ با وجود نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender ، که خود این نرم افزار کار همان آنتی ویروس رو برای شما انجام میده مشکلی نخواهد داشت. یکی از مشکلاتی که در ویندوز ۷ وجود داشت شما نمی توانستید همزمان از دو آنتی ویروس استفاده کنید. البته خب منطقی هم نیست ، اما در ویندوز ۱۰ چون بصورت پیش فرض نرم افزار ویندوز دیفندر روی پلتفرم ویندوز ۱۰ هستش با نصب نرم افزار های آنتی ویروس دیگه ماننده نود ۳۲ و غیره مشکلی پیش نخواهد اومد .نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender  از ویندوز ۸ به پکیج ویندوزی مایکروسافت اضافه شده .

با این حال اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید نگران نباشید شما می توانید بصورت دستی از سایت مایکروسافت نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender رو دانلود کنید و نصب کنید بر روری ویندزو ۷  ، ویندوز ۱۰ اکنون شامل یک آنتی ویروس داخلی به نام Windows Defender است. اما  این سوال پیش میاد برای اکثر کاربران آیا واقعاً بهترین گزینه برای محافظت از کامپیوتر و دیگه نیازی به نصب آنتی ویروس های دیگه نداریم  ، اکثر کاربران این عقیده رو دارند که جدا پکیج های خود ویندوز باید از آنتی ویروس های third-party antivirus نصب و استفاده کننده ، در ادامه این مقاله  با مرکز کامپیوتر شرق همراه باشید.

  • به عنوان یک آنتی ویروس نرمال و در سطح خانگی بسیار کار آمد هستش. اما امروز سبک ویروس ها عوض شده و بیشتر ترجیح خرابکار نوشتن نرم افزار های مخرب هستش .
  • برای ویروس های سطح پایین و قدیمی کار آمد هستش اما کافی نیست و برای بد افزار های جدید پاسخگوی شما کاربران نیست
  • اکثر بد افزار ها با نقص های سیستم عامل های شما و نقص مرورگر ها می توانند وارد سیستم شما شوند .
  • پس اگر نرم افزار های مرورگر شما ماننده گوگل کروم Google Chrome یا فایر فاکس Fire fox آپدیت نیست حتما به روز رسانی کنید . پیشنهاد مرکز کامپیوتر شرق به شما کاربران این هستش که حتما گزینه User Account Control در ویندوز فعال کنید .
  • با فعال شدن این گزینه زمانی که حتما بد افزار ها بخواهند در سیستم شما نصب بشوند قبل از نصب از شما سوال می شود و با این سوال شما متوجه میشوید در نصب این بد افزار ها .

در هنگام نصب ویندور ۱۰

شما زمانی که ویندوز ۱۰ را نصب می کنید کامپیوتر یا لپ تاپ  شما داره یک آنتی ویروس اولیه هستش که در داخل ویندوز ۱۰ تعبیه شده است . که همان نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender هستش و جلو گیری می کند از نصب خیلی از نرم افزار های مخرب ، و به راحتی بروزرسانی می شود.  زمانی که ویندوز شما آپدیت می شود نرم افزار ویندوز دیفندر Windows Defender شما هم بروزرسانی می شود.

بهترین آنتی ویروس های سبک و کار آمد نود ۳۲ در ورژن های مختلف هستش و آنتی ویروس کسپر اسکی ، شما می توانید در مرکز کامپیوتر شرق خدمات کاملی از آنتی ویروس ها داشته باشید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید