بروزترین خدمات نصب ویندوز

 

امروز یکی از نگرانی و دغدغه های کاربران کامپیوتر و لپ تاپ نصب ویندوز هستش که یک کار نسبتا تخصصی هستش و خیلی از کابران و توجه به این که دوست و یا آشنایی دارند کامپیوتر و یا لپ تاپ خودشون رو میدن به این دوستان که نصب رو انجام بدن که میگن کار راحتی هستش.

سیستم عامل فقط نصب نیست !! عملیاتی بعد از نصب ویندوز انجام میشه که شامل تنظیمات حرفه ایی فایروال ، آنتی ویروس ها و تنطیمات مربوط به ساختاری ویندوز هستش که باید پس از نصب حتما این موارد ضروری انجام بشه برای مثال در اکثر مواقع دوستانی که خودشون شروع به نصب کردن در حین نصب اطلاعات خودشون رو از دست دادن و دنبال راه کار برای بدست آوردن اطلاعات خودشون دارن که هزینه ریکاوری اطلاعات کار پیچیده و تخصصی هستش و نیازمند صرف هزینه و زمان زیاد داره.

در مرکز کامپیوتر شرق خدمات نصب  سیستم عامل های ۱۱،۱۰،۸،۷ و حتی ویندوز XP انجام میشه و پس از نصب تمام کار های ضروری برای کاربران هم انجام میشه  و طبق خواسته مشتری نرم افزار های تخصصی ماننده فتوشاپ ، کرل ، اس پی اس اس ، نرم افزار اتوکد و سایر نرم افزار های تخصصی دیگر انجام میشه ، مرکز کامپیوتر شرق با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه کامپیوتر این اطمینان رو به شما میده از لحاظ کیفیت کار و امنیت اطلاعات کامپیوتری برای شما عزیزان

جهت هر گونه مشاوره و راهنمایی همه روز می توانید بصورت حضوری و تلفنی به ما مراجعه کنید

تلفن های تماس :

۰۲۱۳۳۷۹۰۰۹۵

۰۲۱۳۳۷۹۰۰۹۴

آدرس : تهران ، میدان امام حسین ، ابتدای خیابان دماوند خیابان منتظری پلاک ۳۰۰