دانستنی ها, راهنمای خرید کامپیوتر, راهنمای خرید لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ, مقالات آموزشی, مقالات کامپیوتری

راهنمای خرید فلش مموری مناسب

خرید یک فلش مموری مناسب

راهنمای خرید فلش مموری

 

سلام دوستان باز هم با یک مقاله دیگه ایی در خدمت شما عزیزان هستیم قصد داریم در این مقاله درباره خرید فلش مموری مناسب با توجه به نوع استفاده شما توضیح بدیم

استفاده از فلش مموری

  •  یا همون USB این روز ها امری بسیار مهم در زمینه تکنولوژی هستش ، جدا از تکنولوژی وسیله ی بسیار کاربردی هستش برای مثال زمانی که می خواهید موزیکی در ماشین گوش بدید ، یا فایلی و می خواهید از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگه منتقل کنید نیاز به یک فلش مموری دارید .
  • در قدیم مرسوم بود استفاده از سی دی و در اخر هم دی وی دی مد شده بود ، یکی از مشکلاتی که سی دی و دی وی دی داشت سرعت پایین اون ها بود و مشکلاتی ماننده خط افتادن روی سی دی یا دی وی دی مارو با مشکلات زیادی روبرو می کرد و در بعضی از ومواقع دیگه قابل استفاده نبود.
  • امروزه با استفاده از فلش مموری ها که با حجم های مختلفی توسط شرکت های مختلفی هم تولید میشه دیگه نگرانی از حیث خط افتادن و یا نگهداری خاصی نداره و حتی در حال حاضر فلش مموری های ضد آب تولید میشه ، که مدل های مختلفی هم در بازار با سلیقه های متفاوت همخوانی داره.
  • فرض کنید می خواهید یک فلش به دوستی که از سبک های فانتری تکنولوژی خوشش میاد هدیه بدید می تونید یک فلش مموری عروسکی انتخاب کنید خلاصیه این فلش مموری خیلی ابزار کار راه اندازی شده.
  • معرفی برخی از برند های محبوب فلش مموری
  • شرکت سیلیون پاور یکی از تولید کننده های قدیمی در زمینه فلش مموری و حافظه های بزرگتری ماننده هارد دیسک های پرتابل هستش که یکی از معروف ترین فلش های بازار محصوب میشه.
  • یکی دیگر از شرکت های محبوب و با کیفیت برند سن دیسک هستش ، این شرکت های شرکتی توانمند در زمینه تولید فلش مموری ، کارت حافظه میکرو اس دی و هاردیسک هستش
  • برند وریتی هم یکی دیگه از تولید کنندگان فلش مموری هستش که چند سالی هستش تونسته خودشو در بازار این با سلیقه های مختلف جا بده و از کیفیت مطلوبی هم برخورداره

فلش مموری متناسب با نوع استفاده شما

راهنمای خرید فلش مموری

راهنمای خرید فلش مموری : خب دوستان ببنید اگر فلش مموری که میخواهید استفاده کنید باری موزیک در داخل ماشین و یا برای استفاده مصارف خونگی و یا جابجایی فایل هاتون باید در هنگام خرید به مقدار حجم و نوع فریم و فیزیک فلش مموری دقیت کنید ، برای مثال بهتره که فلش مموری که برای داخل ماشین استفاده می کنید نهایتا ۳۲ گیگ باشه به این علت ممکن هر ضبطی نتونه ساپورت کنه این مقدار خجم و و نکته بعدی دست و پا گیر نباشه در کوچیکترین حالت ممکن باشه مثل دانگل های بلوتوث به این علت که در هنگان سوار شده و جابجایی آسیب نبینه.

مثلا برای فلش های خونگی می تونید از سایز های بزرگ استفاده کنید با حجم های بیشتر ، برای هدیه دادن می تونید از فلش های فانتزی متناسب با مخاطبتون خرید کنید . در مرکز کامپیوتر شرق می تونید خرید متفاوتی در رابطه با فلش مموری داشته باشید . برخی از فلش مموری های دیگه قابلیت اتصال به گوشی موبایل شما رو دارند برای مثال برای گوشی های اندروید باید از فلش مموری که قابلیت تایپ سی رو داره بگیرید که به OTG معروف است .

راهنمای خرید فلش مموری

راهنمای خرید فلش مموریراهنمای خرید فلش مموریراهنمای خرید فلش مموریراهنمای خرید فلش مموریراهنمای خرید فلش مموری

سرعت در فلش مموری ها

فلش مموری ها دارای سرعت های رید و رایت مختلفی هستند که با نوع در گاه یوس ابی مشخص میشه قدیم یو اس بی ۱ بود بعد کم کم شده USB 2 در حال حاظر USB 3 رو داریم با ورژن های مختلف که اگر در هنگام خرید دقت کنید متوجه رنگ آبی روی لبه های فلش مموری می شوید که بنده هم توصیه می کنم که حتما از نوع یو اس بی ۳ استفاده کنید

         جهت خرید و سفارش از مرکز کامپیوتر شرق با شماره ۰۲۱۳۳۷۹۰۰۹۵ تماس حاصل فرمایید 

دیدگاهتان را بنویسید