وبلاگ

آموزش کامپیوتر, خدمات نرم افزاری, راهنمای خرید کامپیوتر, راهنمای خرید مادربرد دست دوم

PC Sleeper چیست؟ چگونه یکی را می سازید؟

بروز رسانی کیس های قدیمی در خدمات کامپیوتری شرق

آیا باید یک رایانه شخصی خوابیده بسازید؟

با خدمات کامپیوتری شرق همراه باشید : مگر اینکه شما این را به عنوان یک پروژه حیوان خانگی دنبال کنید و تجربه زیادی در ساخت رایانه شخصی داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که دور بمانید و این کار را انجام ندهید. بیشتر از آنچه فکر می کنید ممکن است اشتباه پیش برود، به خصوص اگر ابزارهای سنگین تری مانند Dremel نیاز به درگیر شدن در فرآیند ساخت داشته باشند. به علاوه، ممکن است ارزش وقت گذاشتن یا حتی هزینه را نداشته باشد – بهتر است یک کیس با جریان هوای مناسب بخرید و رایانه شخصی خود را در آنجا بسازید.

اگر تجربه دارید و می خواهید این کار را انجام دهید، به هر طریقی ادامه دهید. فقط هشدار داده شود که سفر پیش رو بسیار طولانی تر از آن چیزی است که در ابتدا ممکن است به نظر برسد.

رایانه های شخصی Sleeper: بهترین ایده برای یک تازه کار نیست

اگر می‌توانید یکی از آن‌ها را انجام دهید، یک رایانه شخصی خوابیده یک پروژه جالب برای نشان دادن به دوستان و خانواده یا اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی است. ناگفته نماند که یک کامپیوتر قابل اعتماد نیز خواهد بود (البته به شرطی که سیستم خنک کننده را کنترل کنید). با این حال، این یک فرآیند برای افراد ضعیف نیست.

اگر می‌خواهید این پروژه را انجام دهید، بخوانید، بدانید در حال انجام چه کاری هستید و بسیار مراقب باشید. بالاتر از همه، موفق باشید!

رایانه های شخصی بازی نه تنها به دلیل قدرت محض خود بلکه به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود شناخته می شوند. این روزها فروش کیس‌های کامپیوتری با دریچه‌های باز و چراغ‌های RGB، حتی در بخش‌های مقرون به صرفه، امری عادی است. این یک اصل اساسی این روزها است که کاملاً در تضاد با زیبایی شناسی رایانه های شخصی قدیمی است. به هر حال، می توانید بگویید که ما از آن جعبه های سفید یا بژ خسته کننده فاصله گرفته ایم.

به جز، اگر دقیقاً همان چیزی باشد که شما می خواهید چه؟

اصطلاحی برای آن وجود دارد و به آن «کامپیوتر خوابیده» می گویند. چیست، و چگونه می خواهید یکی را بسازید؟

PC Sleeper چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

فروش ویژه لپ تاپ های دست دوم شروع شد تلفن تماس 02133790095
سایدبار
برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.